ail
O NAS

Jesteśmy Spółką specjalizującą się w projektowaniu i realizacji dedykowanych i profesjonalnych kampanii
telemarketingowych. Wchodzimy w skład Grupy Kapitałowej SARE S.A. lidera na rynku usług e-mail marketingu wnosząc
istotny wkład do szerokiej gamy usług marketingu cyfrowego grupy.

Naszym nadrzędnym celem jest najwyższy poziom indywidualnie dopasowanych do potrzeb Klienta oraz Odbiorcy
końcowego kampanii telemarketingowych.

Stawiamy na efektywny dobór optymalnych baz danych, integrację wielu kanałów kontaktu z Klientem oraz
wysokie kompetencje konsultantów telefonicznych.

Jesteśmy zorientowani na sukces i wymierne korzyści naszych Klientów. Udostępniamy szczegółowe raporty z
prowadzonych akcji, badamy i analizujemy wyniki. Naszym priorytetem jest realizacja celów firm powierzających
nam zadania bez względu na ich wielkość i zakres tworzonych projektów.

Posiadaną wiedzę ekspercką wspartą nowoczesnymi i zaawansowanymi narzędziami przekuwamy w widoczne rezultaty.

ZASOBY LUDZKIE

W usługach Telemarketingu najważniejszym ogniwem jest człowiek. To właśnie od osoby dzwoniącej w dużej mierze
zależy sukces przeprowadzonej kampanii lub realizowanej obsługi telefonicznej. Aby odpowiednio wzbogacić cechy
osobowości konsultanta, konieczna jest jego ciągła edukacja, umiejętne motywowanie i wyposażenie w najnowsze
narzędzie pracy.

Ogromne znaczenie ma też utrzymanie najwyższych standardów w zakresie współpracy ze Zleceniodawcami, dlatego naszym największym kapitałem jest nasza kadra.

W realizacji każdego projektu udział, po za konsultantami biorą przede wszystkim:

  • Kierownicy projektu
  • Szkoleniowcy
  • Trenerzy
  • Team Liderzy
  • Weryfikatorzy Jakości
  • Administratorzy Sprzedaży
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI! 517 20 99 70

TECHNOLOGIA

Naszym zdaniem tylko najlepsze rozwiązania i systemy call center mogą zapewnić skuteczne i efektywne kosztowo realizowanie usług telemarketingowych.

Na potrzeby swoich działań operacyjnych wykorzystujemy jeden z najlepszych systemów na świecie, od lat wykorzystywany w największych call center outsoursingowych oraz call center typu inhouse (banki, telekomy, fmcg, firmy produkcyjne, logistyczne itp.)

System ten obecny jest w 60 krajach i wdrożył ponad 300 000 stanowisk call center.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI! 517 20 99 70